Tuinmaterialen Goeree Overflakkee

klantenservice
We willen u de allerbeste ervaring geven bij de aankoop van al uw tuinmaterialen, zowel in de winkel als webshop!

Rechts vind u alle informatie met betrekking tot onze klantenservice! Mist u hierbij nog info?
Neem dan gerust contact met ons op. Zo komen we altijd samen tot de beste oplossing om de klanttevredenheid top te houden.

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@tuinmaterialengoereeoverflakkee.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Download en print bijgaand herroepingsformulier.

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 17.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren Uiteraard wordt u hierover geïnformeerd.. Op de productpagina staat een indicatie van de voorraad. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. 

Voor wat betreft de bestellingen van tegels, betonproducten of grote aantallen houtproducten welke wij niet kunnen versturen via PostNL kunt u vooraf even het beste contact opnemen via 0187-665472. Op Goeree Overflakkee is de levering hiervan tot nader bericht nog kosteloos. Voor de rest van Nederland rekenen wij tussen de € 70 en € 100. Voor grote bestellingen graag eerst contact opnemen!!

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€ 4,00 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 6,75 voor bestellingen van 0-10 kg
€ 13,00 voor bestellingen van 10-23 kg

Wilt u dat wij uw pakket aangeteke
nd verzenden, dan komt hier € 1,70 bovenop en is uw verzending verzekerd tot € 500,-
Wilt u uw pakket laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt, laat dit dan ook even weten voordat u besteld.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

LET OP! Betreft uw bestelling een pakket met verzendkosten en kiest u voor afhalen dan zal deze niet verzonden worden!

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [E-MAILADRES]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– Ideal
– Creditcard

De B2B kan betalen middels factuur.

In de winkel kunt u betalen via PIN of contant. (Op dit moment door het Corona virus alleen met PIN!!)

De waardering van www.tuinmaterialengoereeoverflakkee.nl/webshop/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.2/10 gebaseerd op 17 reviews.